
Helios – ze zákazníka dodavatelem
Dnes na našem blogu přinášíme článek, ve kterém vás seznámíme s tím, jak se naše společnost přesunula od „pouhého“ uživatele ERP systému HELIOS Orange po implementačního partnera společnosti Asseco Solutions, a.s.
Na začátku jsme hledali ERP systém pro vlastní potřeby pokrytí našich klientských služeb. V roce 2011 jsme tak nasadili HELIOS Orange (nyní iNuvio), ve kterém zpracováváme nejen účetnictví pro dnes již přibližně 300 našich zákazníků z nejrůznějších odvětví. A právě díky našim zákazníkům jsme začali získávat cenné know-how nejen v oblasti účetnictví a mzdového účetnictví, ale také v oblasti vnitrofiremních procesů. Díky nim jsme poznali specifika různých odvětví a naučili se posuzovat, které procesy v těchto firmách lze řídit efektivněji.
„Každá branže má svá specifika. Dokonce se dá říct, že i v rámci jedné branže mají společnosti specifická nastavení a procesy, které je třeba reflektovat,“ vysvětluje senior manager oddělení ERP Services Jan Líbal.
V roce 2018 jsme se proto rozhodli pro poměrně logický krok – využít zkušenosti pro rozvoj businessu. Už dříve naši zaměstnanci mohli předávat zákazníkům různá doporučení a zkušenosti, ale ty je v dnešní době potřeba umět také pokrýt v ERP systému.
„Naše přidaná hodnota je právě ve schopnosti připravit implementaci systému HELIOS na míru. Právě tato individualizace řešení a s ní spojená různorodost jsou tím, co nás na naší práci nejvíce baví. Navíc se podílíme na vývoji systému, což nás posunulo přímo do centra dění. Na základě našich znalostí a zkušeností jsme HELIOS obohatili o velmi zajímavá řešení. Za zmínku stojí například HR Portál,“ vyzdvihuje klíčové přednosti Jan Líbal.
Vzhledem k tomu, že jsme měli s HELIOSEM dlouholeté zkušenosti, adaptovali jsme se velmi rychle a v podstatě během jednoho roku se nám podařilo stabilizovat naši pozici v rámci partnerské sítě Asseco Solutions. Základním krokem bylo vyčlenění části odborníků do samostatného týmu, který se zabývá jen oblastí ERP. Na což navázal další rozvoj a rozšiřování znalosti konzultantů, posílení obchodního týmu a zlepšování interních procesů.
Dnes tak již čtvrtým rokem poskytujeme implementační podporu k HELIOSu pro naše zákazníky, a navíc jsme rozšířili naše portfolio o vlastní aplikaci – již zmiňovaný HR Portál. V dnešní době digitalizace mohou zaměstnanci a HR komunikovat elektronicky, a to nejen pro účely správy osobních údajů, ale také při vyplňování daňových formulářů.
Naším dlouhodobým cílem je posílit vnímání firmy jako implementačního partnera vysokým know-how v oblasti účetnictví, mezd a také daňového poradenství.
Pokud by Vás zajímalo více o tom, jak může HELIOS iNuvio, či HR Portál pomoci právě vaší firmě, kontaktujte nás.